12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Sürprizi!!

Canlarımın bana anneler günü sürprizi.. Bu görmüş olduğunuz resim ve birde plaket hazırlamışlar...
Eşimle beraber kızım dışarı çıkıp çıkıp duruyorlardı meğer bana bunları hazırlamışlar, çok duygulandım kızım akşam bana hediyelerini 'buga, buga' diyerek verdi küçük kuzum benim çok tatlıydı. Bu benim ikinci kez anneler günü kutlamam bu günlerde söylenecek çok sey var ama insanın aklına bile gelmiyor. Gerçi annelerin bir günü olamaz bence ...

Günüm, gününüz ve tüm anne adaylarının anneler günü kutlu olsun... Evlatlarımızla nice nice kutlamalara inşallah...

Bu da plaketim :)))
                            sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim