31 Mayıs 2013 Cuma

DIY Eski Ayakkabı Yenileme

Bu ayakkabımı alalı bir 5 sene falan oluyor gündelik giyiyorum rahat bir ayakkabı, fakat topuğu çok sıradan hem yenilemek hemde değiştirmek için ideal diye düşündüm ve internette araştırmaya başladım. Bir yabancı sitede de topuğu kumaşla kaplama anlatılıyordu bende denedim. >Bunun için malzemeler:
1- Eski ayakkabınız
2- tutkal
3- fırça
Nasıl olacağıda bu sitede resimlerle anlatılmış.
Ve sonuç bu arkadaşlar şimdiden yapmayı düşünen herkese kolay gelsin...
sevgiler...

30 Mayıs 2013 Perşembe

Sırt Dekolteli Elbisem

 Bizim için eğlenceli bir geceydi.. Bu gece için jarse kumaştan arkası V şeklinde bir elbise diktim. Elbisenin modeli yine Burda dergisinden , ön kısmı açılmasın diyede arkada ense kısmına V nin ortasına kadar uzanan zincir bağ ilave ettim, etek ucunada dilimli dantel diktim. Hem kullanışlı hem de tarz oldu ne dersiniz :))

17 Mayıs 2013 Cuma

Kumpir Keyfi !!!

Merhabalar arkadaşlar,
Sizcede enfes gözükmüyor mu? Bu aralar fena taktık bu kumpir olayına. Neredeyse 2 hafta içinde 3 kez yaptık yakın dostlara. Eşimin el lezzetiylede birleşince gerçekten harika oldu.
Aslında eşim markette görünce taze ve kocaman patatesleri engel olamıyor kendine :)) Bende patatesi acayip severim herşeyini yerim o kadar yani kumpir ise çok fena (ımmm)...
Yapılışına gelince; iri taze patatesler alınır ( taze olursa daha erken pişer), fırında yaklaşık 1 saat 40' pişer ama fırına atmadan önce üzerine derin bir çizik atılır. Piştikten sonra içine tereyağ veya margarin birde bolca kaşar peyniri ile karıştırılır. Gerisi size kalmış zevkinize göre üzerine istediğiniz malzemeleri ilave edebilirsiniz. Biz rus salatası, salçalı sosis, zeytin, turşu koyduk sonra afiyetle yiyin. Yapmayı düşünen herkese şimdiden afiyet olsun ...

14 Mayıs 2013 Salı

Denim Yelekler !!

Daha öncede bu yazımda anlattığım yeleklerimizi arkadaşlarımıza misafirlige giderken giydik. Fakat benim kızım ancak bir fotograflık yeleğinin üzerindeki ponponlara dokunmadı daha sonra onları koparmayı başardı. Şimdi yeleğinin ponponları yok :)  yinede çok şeker oldu yaramaz..

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Pembe ve Beyaz Platform Ayakkabı


Daha önce bu yazımda anlattığım ayakkabım geldi.Bu ayakkabıları milanoo.com dan sipariş vermiştim. Tam 25 gün gibi elime ulaştı peki ya sonuç: çoookkk memnun kaldım o kadar rahat ki tam istediğim gibi hele bağcıklarını o kadar pratik yapmışlar ki bayıldım bildiğiniz çıt çıt yani çok kolay giyilip çıkarılıyor hele de çocuklu anneler için büyük kolaylık.Bir de çok güzel paketlemişler, özel torbaların içine koymuşlar. Ne zamandır bu tip ayakkabılara hayran hayran bakıyordum. Ayakkabının derisi de çok hoş sadece arkasındaki fiyonku pek sevemedim onu çıkarabilirim.Onun dışında benim için önemli olan rahat olması birde böyle değişik tarzları severim ayakkabı tutkunuyum birçok kadın gibi :))) Bu tarz ayakkabılar lolita, gothıc tarzı ayakkabılar...

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Sürprizi!!

Canlarımın bana anneler günü sürprizi.. Bu görmüş olduğunuz resim ve birde plaket hazırlamışlar...
Eşimle beraber kızım dışarı çıkıp çıkıp duruyorlardı meğer bana bunları hazırlamışlar, çok duygulandım kızım akşam bana hediyelerini 'buga, buga' diyerek verdi küçük kuzum benim çok tatlıydı. Bu benim ikinci kez anneler günü kutlamam bu günlerde söylenecek çok sey var ama insanın aklına bile gelmiyor. Gerçi annelerin bir günü olamaz bence ...

Günüm, gününüz ve tüm anne adaylarının anneler günü kutlu olsun... Evlatlarımızla nice nice kutlamalara inşallah...

Bu da plaketim :)))
                            sevgiler....

7 Mayıs 2013 Salı

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Stil Sahibi Kişilikli Kadınlar İçin More

Yaklaşık 100 yıldır kadınlara zengin ve anlamlı bir yaşam sürebilmeleri için bilgi ve ilham verici dergiler hazırlayan Amerikan Meredith Corporation’ın Türkiye Lisansörü olan Dinosaurs Medya Grubu tarafından çıkarılan More, 35 yaş üstü kadınlara hitap eder içeriği ile ülkemizde bir ilk.

More, Türkiye’deki ilk sayısını Julianne Moore kapağıyla Nisan ayında çıkardıktan sonra,  şimdi de Naomi Watts’la Mayıs ayını ve ikinci sayısını kutluyor.

“Stil sahibi kişilikli kadınlar” More’un hedef kitlesi ve aynı zamanda da sloganı.

Sadece bakılan değil, aynı zamanda okunan bir dergi olmayı amaçlayan More, 35 yaş üstü kadınların özellikle ilgisini çeken konular hazırlıyor.  More, moda ve güzellik konularının yanı sıra kariyer, finans gibi konuları ayrıca önemsiyor ve bu konularda okuyucusuna fikirler sunuyor. www.moreturkiye.com

Mayıs sayısında, “Stilin Mimarları” konusu  için bir araya gelen Türkiye’nin belli başlı mimar ve iç mimar kadınları; Brigitte Weber, Sibel Dalokay Bozer, Aslı Tunca, Aynur Özgürcan ve Ayşe Torfilli More için stillerini konuşturuyorlar. www.facebook.com/moreturkiye

Nejat İşler ise “yönetmen koltuğunun yeni sahibi” olmaya adaylığını koyuyor ve bu yaz kendi hikayesini yazacağını belirtiyor.

More, bu ay  30, 40 ve 50’li yaşlara özel ayrıntılı stil ve saç kesimi önerileriyle görüntüsünü yenilemek isteyenlere sıkı ipuçları veriyor.  Bu ipuçlarıyla daha dinamik, canlı ve hoşunuza giden bir tarza sahip olmanız mümkün. www.twitter.com/moreturkiye

Hollywood yıldızlarının güzellik uzmanlarının paylaştığı sırlara ve tercih ettikleri ürünlere kulak kabartmakta da yarar var.

Nisan ayında çıkardığı ilk sayının akabinde okuyucusunu yakalayan ve dergi dünyasında epey ses getiren More, Mayıs sayısında da kendinden çokça bahsettireceğe benziyor.

www.moreturkiye.com
www.facebook.com/moreturkiye
www.twitter.com/moreturkiye

 

Bir bumads advertorial içeriğidir.

3 Mayıs 2013 Cuma

Dıy Eski Denim Pantolon Yeni Yelek


Bir dıy çalışmam varrrr. eski denim pantolonlardan hem kendime hem Bircoşa yelek yaptım. Nasıl yaptım?
Öncelikle pantolonu dikiş yerlerinden söktüm normal bir kumaş gibi oldu daha sonra Burda Dergisindeki bir yelek kalıbıyla biçip diktim kızımın yeleğini de penye bir yeleğinin kalıbını kullanarak yaptım. Sizce nasıl olmuş?

Bu resimde yeleklerimizin süslenmiş hali, biraz tül biraz ponpon :))
                                SEVGİLER...




Keçeden Eğitici Oyuncak



Merhabalar, 
Geçen gün kızımla keceden oyuncak yaptık, bu oyuncak fikri teyzemizindi kendisi okul öncesi öğretmeni henüz atanamadı ama inşallah bu sene atanacak. Bana ana renklerle beraber şekilleri öğretmek amacıyla keçeden böyle birşey yapmamın sevimli ve eğitici olacağını söyledi, bende vakit kaybetmeden şekillere kollar ve bacaklar da ilave ederek yaptım. Kızımında acayip hoşuna gitti çok sevdi :)) sadece kırmızı keçem küçük olduğu için yuvarlak yapmaya çalıştım ama istediğim gibi olmadı onu yeniden yapmayı düşünüyorum bakalım..


Hürriyet

Google+ Badge

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim