16 Ağustos 2017 Çarşamba

OMZU AÇIK KOT ELBİSE!!!

      Uzun bir aradan sonra, yine yeni bir dikişle karşınızdayım. Bebekle uğraşmaktan inanın vakit bulamıyorum. Ama sadece bebek değil tabi arada olan bir sürü olumsuz şeyler hastalıklar falan... Neyse Allah ım büyük dertler vermesin kimseye..

      Sizde de kardeş kıskançlığı oluyor mu? Benimkiler fena inanın Birce'm çok belli ediyor kardeşini kıskandığını olanda bize oluyor onlar arasında fark olmadığını göstermeye çalışsak da oluyor böyle zamanlar. Umuyorum geçecek.
      Gelelim diktiğim bu elbiseye, aslında omzu açık olan bluzlar, elbiseler, crop toplar çok moda. Bende bir alışveriş merkezinde genç bir kızın üzerinde böyle kot kumastan omzu açık elbise görünce çok beğendim ve dikmeye karar verdim. Burda dergisi Temmuz sayısında buldum aradığım modeli fakat büyük bedende vardı. Ne yaptım tabi ki kalıbı küçülttüm ve 38 bedene göre diktim. Kumaşı İzmir cuma sosyete pazarından aldım tam yazlık ince bir kumaş. Umarım beğenmişsinzidir. Bir diğer postta görüşmek üzere hoşçakalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim