17 Mayıs 2015 Pazar

Bir Haftasonu !!

   Herkese merhabalar,

Upuzun bir aradan sonra yeniden döndüm bloğuma, bu arada ne mi yaptım işe girdim ve ayrıldım :((
6 ay gibi bir çalışma dönemim oldu ve bitti. Ama herşeyde bir hayır vardır diyorum ve kaldığım yerden devam ediyorum..

Öncelikle İzmir harika bir yer, gezilecek görülecek o kadar çok yer var ki anlatamam. Ama hafta sonları bizim için piknik, sahil gezmesi Alsancak ve Karşıyaka öncelikli ve tabiki Kemeraltı da..
Kumaşlar, keçeler ipler, boncuklar daha neler neler...Bunları zaman içinde sizinle paylaşacağım...

Cumartesi gezimizden birkaç resim...




Hepinize kocaman gönülden sevgiler...

HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim