6 Aralık 2013 Cuma

Elbisem ve Kazak Bolero

      Merhabalar herkese öncelikle tüm blogdaşlarıma sevgiler gönderiyorum. Aralık ayına girmiş bulunmaktayız, bu ay benim doğum günüm ve bir seneninde sonu. İyisiyle, güzellikleriyle belki zaman zaman sıkıntılarıyla bir seneyi daha geride bıraktık. Çoook şükür bu günlerimize Allah bizleri inşaAllah cemaliyle terbiye etsin bir sonraki senemiz güzelliklerle gelsin (aminnn)
     Gelelim bu iyi dileklerden sonra asıl mevzuya doğum günüm dolayısıyla kendime bir elbise  ve kazak bolero diktim. Daha çok yeniyim dikişte o yüzden aman aman bişeyler yapıyor sayılmam kendi çapımda olduğu kadar işte.. Şunu biliyorum ki kendimi bişeyler kesip biçerken çok ii hissediyorum.
      Bu da kazak bolerom, örgü kumaştan diktim. Elbise kısa kollu olunca daha önceden de aklımda olan bu boleroyu yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim