18 Nisan 2013 Perşembe

Süslü Saç Bandları


Benim süslü kızımın örgüden yapmış olduğum saç bandları nasıl olmuş?
Haroşa örmeyi bilen herkes bu bandanalardan yapabilir. Ben 19 ilmekle başladım ve başının ölçüsüne göre ördüm. Kışın çokda soğuk değilken bere yerine bu bandanaları takıp hem kulaklarının korunmasını hemde süslü olmasını istiyorsanız miniklerinizin iyi bir tercih bence.Üzerindeki süslemelere gelince ilk resimdeki tülden çiçek ortasınada uğur böceği kondurdum, ikinci resimde de keçeden bebek yaptım .. Kızımda severek takıyor, daha farklı süslemelerde yapmak istiyorum bakalım yaparsam yine paylaşırım..
Minikleri süslemeye her anne bayılır öyle değil mi?
                                         sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim