13 Kasım 2013 Çarşamba

Ayder ve Batum Tatili

Herkese merhabalar, birazcık geç oldu bu yazı artık kusuruma bakmayın...
Bayram tatilinde memleketimdeydim ve çok güzel dinlendiğimiz bir tatil oldu bizim için. Hazır Karadenize gitmişken Rize'nin Ayder Yaylasın a varmadan dönmek olmazdı...Daha öncede gitmiştik fakat kalmamıştık bu sefer Bircoşu annemlere bırakıp eşimle başbaşa 2 günlük bir tatil yapmış olduk çok da iyi geldi...
Resimlerden de anlaşılacağı gibi doğa harikası bir yer.Biz bayram sonrası gittik sezonda olmadığı için sakindi çok dinlendik kaplıcaya bile gittik süper huzurlu geçti. Yılın bu mevsimi kar yağışlı olurdu fakat şansımıza havalar tahmin ettiğimizden iyiydi.
Burasıda kaldığımız pansiyon tamamen ahşap. Çam kokulu her yer. Bu arada üzerimdeki eteği de ben diktim kalın bel bantlı kloş etek :))
 Daha sonra da Gürcistan Batum'a geçtik günübirlik bir gezi oldu ama bence yeterliydi. Çünkü aslında gidip görmek için gezilecek bir yer onun dışında açıkcası çok da beklediğim gibi değildi sahili güzel, binaları güzel hatta daha da yapılıyor. Gerçi giderek güzelleşecek ve gelişecek bir yer.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim