25 Şubat 2013 Pazartesi

Portföy Çanta Yaptım

Evet yeniden merhabalar arkadaşlar size bu postu Mersin'den yazmaktayım ..  Bugun 3. günümüz Mersin de biraz tatil biraz kafa dinleme ve tabiii gezmeler...                                            
Arkadaşlar bende portföy çanta yaptım.. nette dolaşırken birkaç sitede portföy çanta yapımı anlatılmaktaydı bende eksik kalmayayım dedim veee bu gördüğünüz çantayı yapıverdim.. 
Benim Batman da bir kumaşçım var nerdeyse her hafta uğrarım yanına hem uygun hem de çok güzel kumaşlar getiriyor dayanamayıp birkaç tane birden alıyorum. Yine birgün gittiğimde bu deriyi gördüm ve kızkardeşimle beraber çanta yapmayı düşünerek aldık ona bana anneme çanta yaptım hepimizinki aynı oldu :)) ve Mersin dede yalnızca bu yapmış olduğum portföyü kullandım ama çarpraz askı takarak kullandım, eee malumunuz çocuk olunca rahatlık görselliğin önüne geçiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim